Eylen ♥ Coco Pinky
Entry Other Link FAQ Site


Contest by SPARKLISH COLLECTION
Wish me luck for my SPM 2014 -Eylen Veronicca-



Monday, December 24, 2012




Jom click banner untuk join!
Saya dah join, anda bila lagi? ^__^

LOVE TO BEDAZZLED MY STUFF

Kalau boleh saya nak sangat Sparklish Collection buat design
Hello Kitty yang comel  untuk dibedazzledkan atas Samsung
Galaxy Y saya sebab saya sangat obses dengan Hello Kitty sejak kecil lagi sampai lah
sekarang (now 15 years old). Rekaan Hello Kitty ni teramat lah
comel bagi bagi saya lebih-lebih lagi kalau buat rekaan 3D. Mana lah tau rekaan ni dapat sambutan menarik/perhatian ramai. ramai? Kan? Orang-orang luar sana pun pasti tertarik.
Gerenti laris punya lah. ^__^

Ni gambar contoh bedazzled Hello Kitty yang saya minat sangat.

Gerammnyaa so cute maa!


Yang macam ni pun cool juga :)

Comell lahhhhh!

Blogger Syafiq Muhammad said...

ASSALAMUALAKUM , JOM SERTAI G.A TERBESAR BY O.S.M . JOM TERJAH HADIAH TOP REFERRAL MENCECAH RM150 . ANDA JUGA DI TAG #38
TAGGING:
http://www.officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/2013/05/tagging3.html
LINK G.A :
http://www.officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/2013/05/1st-biggest-giveaway-by-osm.html

 

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Di Bawah Ini (^_^)











Older Post | Newer Post






Awesome followers




Giveaway




Tuan tanah


Veronicca Allen Nasir
ScienceKedah
23061997
Sabahan
SPM 2014




Find me on






Instagram



Chit Chat





Back to past






Tabung masa depan