Eylen ♥ Coco Pinky
Entry Other Link FAQ Site


Perubahan mendadak
Wish me luck for my SPM 2014 -Eylen Veronicca-



Saturday, December 22, 2012





Lawa tak muka baru blog Ellen?
Hee, dengan serta merta Ellen tukar sebab ada orang cakap
muka lama blog Ellen ni serabut. Ellen sangat berpuas hati dengan muka baru
blog ni. Tapi warna masih tak berubah. Warna pink juga.

Sebelum ni pun Ellen jarang update blog ni sebab Ellen lebih
bagi tumpuan dekat blog kedua. Ellen boleh update blog time cuti sekolah ja
sebab Ellen tinggal kat asrama. 

Ada seminggu lebih lagi sebelum balik sekolah!
Kenapa awal sangat? Rasa cuti sekolah ni sekejap ja.

Semalam Ellen dengan Aina telah wujudkan satu lagi blog!
Blog tu dikendalikan oleh Ellen dan Aina. 
Itu bermaksud blog tu ada dua admin.
Kami wujudkan blog tu sebab kami nak buat tutorial/freebies
daripada kami berdua. Macam rakan kongsi lah kiranya. Hihi.
Tapi blog tu hanya akan aktif pada waktu cuti sekolah ja.
Jom lah visit sekali & jangan lupa follow http://eylenveeainaashikin.blogspot.com/
Jom singgah blog kedua Ellen! thequeenofmine.blogspot.com
Singgah blog kawan baik Ellen juga tau! http://sayaainaashikin.blogspot.com/




Lots of Love,
VERONICCA ALLEN NASIR

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Di Bawah Ini (^_^)











Older Post | Newer Post






Awesome followers




Giveaway




Tuan tanah


Veronicca Allen Nasir
ScienceKedah
23061997
Sabahan
SPM 2014




Find me on






Instagram



Chit Chat





Back to past






Tabung masa depan